Seiten

Mittwoch, 2. März 2016

Birthday Card Artist Edwin

Heute ist ein recht einfaches Kärtchen vom Basteltisch gehüpft. Naja, einfach schaut es aus, für mich ist es noch alles andere als das ^^. Aber wenn die bunten Farben zusätzlich noch dazu geeignet sind, den Fühling herauszulocken, dann immer her damit :)

Mein Motiv ist Artist Edwin, coloriert mit Copics. Ich mag voll die Khaki-Töne, mit denen ich ihn eingekleidet habe.

Der Hintergrund war so schön bunt, daher habe ich die restliche Deko sehr schlicht gehalten.

Hier ist noch eine Nahansicht auf mein Motiv:

Die Karte möchte ich hier zeigen:
- The Crafty Addicts #10: Anything goes/Card for a man
- Scrapping 4 fun #59: Happy Birthday + Digi or Stamp
- Time for Magnolia #117: Happy Birthday
- ABC Challenge: C is for cute
- Crafting from the heart #101: Anything goes

Kommentare:

  1. Beautiful and colourful card, love the little Artist
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card I like the design
    Kevin xx

    AntwortenLöschen
  3. Na, diese Karte gefällt doch jeden! So süss!!
    Lia, Dt S4F

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card!! Thanks for joining us at Scrapping4fun :)

    AntwortenLöschen
  5. OMG this is just gorgeoussss! Thank you so much for joining our Time for Magnolia challenge and good luck. Warm hugs, chantal

    AntwortenLöschen
  6. reat card and beautiful colors. I love watching a stamp of the company.
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges.
    Agnieszka DT

    AntwortenLöschen
  7. Lovely creation and great colouring. Thank you very much for joining our challenge at ABC challenges.
    Hugs, Iwona

    AntwortenLöschen
  8. Lots of bright gorgeous colours on your artist card. Thankyoy for sharing with us at Crafting From The Heart. Hugs ValeryAnne D.T.

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful card. Love the bright colors. Thanks for joining us at The Crafty Addicts and we hope you join us again real soon. Hugs, Gale DT

    AntwortenLöschen