Seiten

Montag, 14. April 2014

Tilda and her bunny

Ich bin gerade noch im Osterkartenmodus, bevor die nachher zur Post wandern. Dabei ist dieses Kärtchen vom Basteltisch gehüpft.

Verwendet habe ich Tilda and her bunny, die ich mit Copics coloriert habe.

Die Form der Karte habe ich wieder mit meiner neuen GoKreate Stanze Frilly Frame #6 erstellt. Dazu habe ich noch den Gartenzaun von Whiff of Joy, die Schmetterlinge (Punch und Clay) von Martha Stewart und das French Pastry Doily von CheeryLynn verwendet.

Hier ist eine Nahansicht aufs Motiv:

Mit diesem Kärtchen möchte ich an folgenden Challenges teilnehmen:
- Midweek Magnolias #86: Easter bunnies
- Tildas Town #100: Easter/Spring
- Simply Magnolia: Easter goodness
- Time for Magnolie #53: Butterflies
- Totally Tilda #94: over the garden fence

Kommentare:

  1. Oh such a lovely scene you've made, so pretty
    Thanks for joining us at Totally Tilda
    Hugs Susie Sugar xx

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous Easter card, lovely colour combo and pretty design. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi

    AntwortenLöschen
  3. so cute, love the colors and shape
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    AntwortenLöschen
  4. What an awesome card Stoeffchen!
    Love the shape and the CAS look.. Your colouring is fantastic too..
    Thanks for playing with us at Midweek Magnolias this week!!
    Hugs, Tina

    AntwortenLöschen
  5. What a stunning and gorgeous card with such great details! Love it!!! Thank you for joining our challenge at Time for Magnolia – Butterflies and good luck! Hugs, Chantal

    AntwortenLöschen
  6. Such a beautiful card to celebrate Easter.
    A pretty shape to your card and gorgeous colours.

    Thank you for joining us at Totally Tilda challenge.

    big hugs
    Elaine xx

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful. Thanks for sharing with us at Totally Tilda. Jen xx

    AntwortenLöschen