Seiten

Donnerstag, 13. März 2014

CAS Osterkarte

Ich habe mich heute mal an eine für mich noch neue Art von Kartendesign heran gewagt - Clean and simple. Da ich mit Blumen ohnehin etwas Probleme habe, ansich keine verkehrte Wahl ^^.

Today I tried a technique which is a new kind of card design for me - clean and simple. Per se it's no wrong choise for me, because I have some problems with flowers ^^.

Ich habe die Frühlingsszene von Magnolia mit Tilda und ihrem Häschen im Vordergrund gewerkelt und mit Distress Markern coloriert.

I masked the spring scene from Magnolia with Tilda and her rabbit in foreground and coloured it with distress markers.

Ich habe mich auf Frühlingsfarben gestürzt und auch ein schönes hellgrün als Hintergrund gewählt.

I only used a lot of spring colors and a nice lime green as background for this card.

Hier eine Nahaufnahme der Tilda / A closeup from Tilda:

Mit der Karte möchte ich an folgenden Challenges teilnehmen:
- Hanna and Friends #192: Clean and simple
- Tildas Town #95: Add a technique (Masking)
- Magnolia-Licious: Clean and simple

Kommentare:

  1. Gorgeous cute Easter Tilda creation sadly you dont have an EGG..chall details stipulate you use at least ONE egg.. such lovely fresh colours..we hope to see you again at Totally Tilda chall soon with more of your gorgeous Tilda creations..

    Thanks for sharing at Totally Tilda chall

    Christine DT entry manager x

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card, such a beautiful scene you have created. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful card. Lovely scene and coloring.Thank you for sharing it with us at Tilda’s Town. Hugs Babi

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful. You masked these two stamps perfectly!
    Thank you for taking part in the Tilda's Town challenge blog this week. Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Tamara

    AntwortenLöschen
  5. Ein total süßes Kärtchen!!

    LG Heike

    AntwortenLöschen
  6. So very pretty! Thanks for joining us at Magnolia-licious and hope to see you there again!

    AntwortenLöschen
  7. En wunderschönes Kärtchen.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Hanna and Friends.
    LG stine

    AntwortenLöschen
  8. Wunderschön! Toll coloriert.
    Danke für Deine Teilnahme bei Hanna and Friends.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen