Seiten

Mittwoch, 15. Januar 2014

Kuesschen-Schachtel mit Henry

Ich bin aktuell dem Schubladen-Bastel-Wahn verfallen - meint man jedenfalls, wenn man meine Kreationen sieht. Und jupp, es gefällt mir definitiv, sie zu basteln. Vor allem für kleine Geschenke - wie dieses mal eine Box mit 2 Schubladen für je 3 Ferrero Küsschen.

Actually I really like to make drawers. Especially for little presents like this little box with 2 drawers with 3 Ferrero kisses inside a drawer.

Oben auf habe ich mich für den Zauberer Henry als Easel Card entschieden, mit dem passenden Spruch "Ich wünsche Dir einen magischen Tag". Henry wurde coloriert mit Distress Markern.

Upside I choosed Magician Henry as Easel card, with suitable wording "Wishing You a magical day". Henry is coloured with distress markers.

Da die Box neutral bleiben sollte, weil der Empfänger noch unbekannt ist, habe ich mich als Dekoration lediglich für 2 Knöpfe entschieden - allzu viel Platz ist auch nicht und das karierte Designpapier soll ja auch wirken können.

Because the box should stay neutral (I still don't know the recipient) I choosed only two buttons for decoration - there is not really much space and the checked design paper should get a chance to take effect.




Die Griffe sind wieder Brads, auf Abstand gehalten mit Eyelets. Die Methode setzt sich durch :)

The grips are made of brads, stayed in distance with reversed eyelets. This method works really nice for me :)

Ich möchte mit der Schachtel bei folgenden Challenges mitmachen:
My time to craft #230: Easel Cards
Winter Wonderland: Monochrome
Creative Inspiration #248: Anything goes

Kommentare:

  1. Fantastic creation, love Henry & the eyelets idea is great!

    Thank you for sharing with us at My Time To Craft this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    AntwortenLöschen
  2. Awesome! Love the little drawers and magician Henry. Thanks for playing along at MTTC this week. Jo :)

    AntwortenLöschen
  3. A gorgeous monochrome piece just perfect for our challenge at the Winter Wonderland, thank you for joining us
    hugs Kate xx
    ps I have new release candy if you are interested :)

    AntwortenLöschen
  4. Thank you for joining us at Winter Wonderland with this fabulous creation! And I adore the super cute image too :)
    Kelly.x

    AntwortenLöschen
  5. This is a wonderful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this week! xxx

    AntwortenLöschen
  6. this is fabulous - so inventive - thanks for joining us at Creative inspirations this week and good luck! Hugs rachel x

    AntwortenLöschen