Seiten

Dienstag, 26. November 2013

Snowy Days...

Heute habe ich mal wieder eine Weihnachtskarte zu zeigen. Mein Motiv ist die Winter-Tilda vor der Old Swedish Church.

Today I made another christmas card. I choosed for this the winter tilda befor the old swedish church.

Da ich blau und braun mag, habe ich auch hier wieder zu dieser Farbkombination gegriffen und Tilda plus Landschaft mit Distress Markern in Blau- und Brauntönen coloriert.

Because I like blue and brown, my card is made in this colors and tilda plus landscape were coloured with distress markers in blue and brown.

Die Schneeflocken habe ich mit weißem Pearl Maker betont, Kirchdach und Bäume haben noch Stickles Frosty Lace bekommen und die Schneehügel habe ich mit Tinsel Snowflake embosst.

The snowflakes were made with white pearl maker, roof and trees getted Stickles frosty lace and the snowy hills were embossed with tinsel snowflake.

Die Stanzformen, die ich genutzt habe, sind von Whiff of Joy, Spellbinders und Marianne D.

The dies I used are from Whiff of Joy, Spellbinders and Marianne D.


Mit dieser Karte möchte ich an folgenden Challenges teilnehmen:
Tildas Town #80: Frosty Fun
Marvelous Magnolia #54: Anything goes
You, me and Magnolia #23: Anything goes

Kommentare:

  1. What a lovely wintercard! Thank you for joining YMAM! XoxoAnnette

    AntwortenLöschen
  2. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful wintercard,thanks for joining in at YMAM.

    Hugs Annemarie en Merit

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card, and great colouring.
    Thanks for joining in YMAM.
    Hugs Astrid

    AntwortenLöschen
  5. Fab card, love the contrast of the brown with those blues and whites and the pretty winter scene you created. Thanks for joining us at Marvelous Magnolia :) xx

    AntwortenLöschen
  6. lovely creation, thanks for joining in at YMAM

    AntwortenLöschen
  7. fab card, love the design colors and papers
    thanks for playing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    AntwortenLöschen
  8. een prachtige kaart zo in het blauw! en dank voor het meedoen bij YMAM
    groetjes van corry

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful! I love the scene you have created and your choice of colours is perfect! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous card. I just love the soft colors and the scene you've created. Thanks for joining us at Tilda's Town. Hugs, Babi.

    AntwortenLöschen