Seiten

Sonntag, 22. September 2013

Rundes Döschen






Aus einer leeren Rolle Doppelseitiges Klebeband habe ich mir ein kleines Döschen in Herbstfarben gefertigt. Zieren tut es eine meiner Lieblings-Tildas zusammen mit meiner Lieblings-Blume von Magnolia.

Out of a empty role of doublesided sticky type I made a little box in autumn colors. I decorated it with one of my favorite stamps with Tilda with my favorite Flower of Magnolia.

Der Rand ist mit einer Border-Stanze von Martha Stewart gemacht, welche ich in runde Form gebracht habe. Der kleine Schlüssel ist ein Schrumpfi aus einer Whiff of Joy Stanze.

The border is made with a border punch from Martha Stewart, which I brought in round shape. The little key is a shrink plastic made with a die from Whiff of Joy.

Die Tilda habe ich mit Promarkern coloriert und den Hintergrund mit Kreide etwas eingefärbt.

Tilda is coloured with promarkers, the background is dyed with chalk.

Ich möchte mit diesem Döschen an folgenden Challenges teilnehmen:
Stamps & Fun = CREATIVITY: handgemachte Embellishments (Schlüssel)
Midweek Magnolias: Autumn colors
7 Kids Challenge: Anything goes
Paper crafting journey: Flowers
Tildas Town: Fall is in the air
Lovely haenglar: favorite embellishment
Love to scrap: run for border
Simply Magnolia: Die cuts/Punches

Kommentare:

  1. Tilda is so lovely on the box, beautifully done. Thank you for joining us at http://www.7kidscollegefund.com. Hugs Kelly

    AntwortenLöschen
  2. Great project! Thanks for participating in the www.7kidscollegefund.com challenge!

    AntwortenLöschen
  3. Love this beautiful box, great project and loveley dies and punches.Thanks for sharing at Simply Magnolia.

    AntwortenLöschen
  4. Your box is just beautiful with this sweet Tilda. Thanks for joining us @ Tilda's Town this week!

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful box and gorgeous Tilda, thank you for playing along at Lovely Hanglar or Sweet Magnolia with your gorgeous creation.
    DT Teresa x

    AntwortenLöschen
  6. Love this!! What a great project and love the colors you played with. Thanks for playing along with us at Love To Scrap!!

    AntwortenLöschen