Seiten

Mittwoch, 18. September 2013

Buchecken-Lesezeichen


Aus einem Rest kraft Cardstock habe ich mir ein Bucheckenlesezeichen gewerkelt. Dekoriert habe ich es mit der Nostalgie-Randstanze von Whiff of Joy.

I made a corner book mark out of a rest of craft cardstock. The border is decorated with the nostalgic border die of Whiff of Joy.

Die Tilda habe ich coloriert mit Promarkern. Ich übe noch, aber ich finde, sie ist mir recht gut gelungen. Bisher habe ich mit Copics coloriert, möchte auf Dauer aber gern umsteigen. Die Farben gefallen mir einfach besser, die Gesichter schauen natürlicher aus, nicht so orange-stichig.

Tilda is coloured with Promarkers. I'm still learning, but I like this result. Till now I coloured with Copics, but I want to switch in the length of time. I very like the colors, the faces look more naturally, not as orange as with Copics.

Teilnehmen möchte ich mit dem Lesezeichen an folgenden Challenges:
Ribbongirls: Peach/Orange
Stampin for the weekend: Back to school
Anything but a card: Hitting the books
Creatalicious Challenges: School time

Kommentare:

  1. Fab creation! Love the image and the border is a great touch! So glad you joined us for our School Time Challenge at Creatalicious Challenges!

    AntwortenLöschen